B-dul. Ştefan cel Mare Şi Sfânt, nr. 11, Iaşi. RO-700064 Fix: +40-232-267582; Fax: +40-232-211200 cabinet.primar@primaria-iasi.ro
În perioada 05.07.2021 – 01.09.2021, odată cu întoarcerea acasă pe perioada verii, cetățenii români din diaspora sau familiile acestora rămase la Iași sunt invitați să își transmită solicitările către Primăria Municipiului Iași pe care Biroul Diaspora le va centraliza și le va repartiza către departamentele competente pentru soluționarea acestora.
Acestea se vor putea depune în următoarele sedii ale administrației locale:
- sediul Primăriei Municipiului Iași (Registratura Centrului de Informații pentru Cetățeni, Corp C și Registratura DGEFPL, Corp B);
- sediul Biroului de Evidență a Persoanelor;
- sediul Direcției de Asistență Socială;
- sediul Centrelor de Cartier ale Primăriei Municipiului Iași (Alexandru cel Bun, Tătărași, Păcurari, Nicolina și Frumoasa)
Biroul Diaspora vă stă la dispoziție la sediul din Corpul C al Primăriei Municipiului Iași de luni până vineri între orele 8.30-16.30, tel. 0232/267582 int. 267 și la adresa de e-mail diaspora@primaria-iași.ro, precum și pe rețelele de socializare ale Primăriei Municipiului Iași (Facebook, Instagram).